ביטוח תכולה – מדוע הוא חשוב והכרחי לכל אחד?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

כל אחד מאיתנו מחזיק סך חפצים, פריטים, המשמשים אותו לצרכים שונים ביום יום, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה באופן מזדמן. ישנם חפצים ופריטים שיש להם חשיבות ביום יום לשימוש כזה או אחר, וישנם חפצים ופריטים בעלי משמעות רגשית, אישית, מקצועית ואחרות. דברים שאנחנו לוקחים אותנו ממקום למקום, מקפידים לשמור עליהם שלא ייקרה להם שום דבר רע.

זה נכון במקרים בהם מדובר על חפצים ופריטים המאוכלסים בנכס משלנו, וזה נכון גם במקרים בהם אנחנו שוכרים נכס למגורים. בשני המקרים, החפצים והפריטים הם שלנו ועלינו להקפיד ולשמור עליהם. אם חס וחלילה קורה משהו, נרצה שתהיה לנו אפשרות לרכוש אותם מחדש או לתקן אותם, במידה ונידרש לכך.

בדיוק לשם כך אנחנו צריכים לרכוש ביטוח תכולה. מדובר על רכיב המשולב בביטוח דירה ביחד עם ביטוח מבנה. אך אם אנחנו רוצים, יש לנו אפשרות לרכוש ביטוח תכולה בנפרד, על מנת ליהנות מכיסויים שונים שיחולו אך ורק על חפצים ופריטים שברשותנו, על פי הצורך, מבלי להתייחס לשאלת המבנה.

 

מה זה ביטוח תכולה, מה הוא כולל ולמה הוא מתייחס?

ביטוח תכולה, כפי שניתן להבין מהשם, מתייחס לחפצים ופריטים שנמצאים ברשותנו. הביטוח מתייחס לכל פרט שנמצא ברשותנו, כאשר במקרים מסוימים נידרש לרכוש הרחבות מיוחדות בגלל ערכם של הפריטים. למשל, במקרים של מכשירים יקרי ערך, יצירות אומנות, תכשיטים ושעונים. ישנם גורמים, כמו למשל חברות אשראי, דרכן אפשר לרכוש ביטוח תכולה וליהנות מכיסוי מסוים עבור פריטים אלו, בלי קשר לשאלת ההרחבה.

ביטוח זה מתייחס למקרים ספציפיים בהם החפצים שלנו יהיו בסיכון. למשל, מקרים של גניבה, אובדן, חבלה, נזקים כתוצאה מהצפות, שריפות או מקרים אחרים. חשוב לציין, אפשר גם למצוא בפוליסה גם הקשרים למקרים של נזקים לצד ג'. כלומר, אם חפץ מסוים גורם נזק לרכוש של אחרים, אזי שהפוליסה מכסה את עלות הפיצויים. זה נכון גם למקרים בהם נגרם נזק גופני או אחר. למשל, אם אורח משתמש במכשיר מסוים ונגרם לו נזק, אז שהביטוח מכסה את עלות הפיצוי כלפיו.

 

למה כל אחד צריך להחזיק ביטוח תכולה?

אנשים שמחזיקים נכס משלהם, נוהגים לרכוש ביטוח דירה הכוללת בתוכה, כאמור, פוליסת  ביטוח תכולה. אך לא רק הם צריכים להחזיק בפוליסה זו, אלא גם מי ששוכר דירה ומשתמש בנכס של אחרים.

הסיבה לכך היא פשוטה, גם אם הדירה איננה ברשותו, התכולה שייכת לו (אלא אם מדובר בסיטואציה אחרת). חשוב שהוא ישמור עליה וידאג לבטח אותה מפני כל סכנה. כך אם חס וחלילה יקרה משהו, הוא יוכל לקבל פיצוי. זה נכון גם במקרים בהם יש לדירה ביטוח, אז הבעלים יפוצו על הנזק שנגרם לה, בזמן שהוא יקבל את הפיצוי על הנזק שנגרם לתכולה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המגזין המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך לגיל השלישי! התחילו ללמוד ולהנות ממידע ומאמרים מעניינים לגיל השלישי

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
שינה

מה גורם לדום נשימה בשינה ואיך זה משפיע עליך?

דום נשימה בשינה הוא הפרעת שינה נפוצה שמשבשת באופן משמעותי את דפוסי הנשימה הרגילים במהלך השינה. הנפגעים חווים הפסקות חוזרות בנשימה, המוכרות כאפנאות, שיכולות להתרחש מספר פעמים בשעה ונמשכות מספר שניות בכל פעם. מצב זה לא רק מוביל לאיכות שינה ירודה אלא גם מהווה סיכונים בריאותיים חמורים לאורך זמן. הבנת טבעו של דום נשימה בשינה, סיבותיו, תסמיניו וההשפעה שיש לו על חיי היומיום היא קריטית לניהול או הקלה על השפעותיו.

לקריאת המאמר »
בית אבות

מדריך למציאת בית אבות סיעודי מתאים עבור יקירכם

לפני שתתחיל בחיפוש אחר בית אבות סיעודי, חשוב להעריך את הצרכים וההעדפות שלך. קחו בחשבון גורמים כמו מיקום, רמת הטיפול הנדרש, שירותים ותקציב. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא מתקן העונה על הדרישות הספציפיות שלך.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר